Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2018 12:47 - Правото да отстояваш мнението си
Автор: thestone Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.11.2018 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Във Великобритания е традиция през Ноември да се почитат загиналите в битка военни. Тази традиция води началото си от първата световна война и се изразява в закачането на червен мак. Това се прави и от футболистите на терена.
Трябва да отдадем признание обаче на една от звездите във Висшата лига, сърбина Неманя Матич, който отказва да си сложи мак в срещите на своя отбор с Борнемут и предстоящата с Манчестър Сити. В свой пост в Инстрагам той обяснява причините за това:
" Напълно разбирам хората, които носят мак и изцяло уважавам правото им. Изпитвам уважение към всеки, който е изгубил свой скъп човек в конфликт. Но на мен ми напомня за атака, която преживях лично, като 12-годишно, уплашено до смърт момче в Шабац през 1999 година, когато страната ни беше разрушена. Те момбардираха моята страна и аз не разбрах защо. Смятам, че сега не е времето да сложа мак на екипа си. Ако е необходимо, съм готов веднага да напусна клуба си и Англия." Той продължава така: " Не искам да подценявам попито като символ, нито да обидя някого. Това е въпрос на личен избор. Надявам се, че всички ще разберат причината да не сложа мак и че ще мога да се концентрирам върху това да помогна на отбора си в предстоящите мачове. "
Това е правото на лично мнение, което в свободния свят, който ни представят, че живеем, всеки може да изкаже. Дали обаче това мнение и изказването му ще се разбере от масите. Едни ще възроптаят, други ще подхванат патриотичната вълна. Едни ще кажат "ех, ние българите да бяхме такива, вижте ги сърбите", " други ще кажат отишъл си там, уважавай традициите".
Правилно е просто да се цитира Волтер: "Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thestone
Категория: Бизнес
Прочетен: 238560
Постинги: 133
Коментари: 75
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930