Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2019 08:52 - кой Фърля камъни в..майната!!? и защооо! това е Всеки ден!
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1955 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 03.07.2019 14:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 Кога ще свалите тоз идиот.Пост с тезз грозни картинки, и тъпи  коменти?!!
  


blackpredator.blog.bg/zabavlenie/.../evropeiski-razliki.1664128



     image


Съгласен съм с написаното, така мисли и Цветанка.
02.07 22:33 Сетих се обаче за една поговорка, която знам от Северна България:
Една лъжица лайна разваля казан с манджа...
Не мога да осъзная обаче защо след като прочетох постингът Ви точно тази мисъл ме осени. Не мога да ползвам и програмите на Центъра, защото сега работим в Трънско и базите ни до селата Парамун и Кацамун още не са свързани с Центъра, та да изтегля информация, обясняваща ми защо такава мисъл осени малоумницата ми...
Гласувам за постинга Ви, защото прави много голям смисъл и за блога Ви, със същите мотиви с разликата, че там смисълът е още по-голям.
Herr Doktor 
Профессор из Центра
Товарищ костЯ



Гласувай:
10



1. peperutka - 02.07 07:10 - Протестирам,нали се борим за Гражданско Общество?
03.07.2019 08:56
кога ще се научиш на Блогуване? и кой, и защо те изтрайват тук,
НА ЧЕЛОто,като въшката!! в най-популярната социал.платформа в БГ..
виж,аз какво поствам и виж си редовните бози, и мултиплицирани идиотии!?
какво е това, уважаеми колеги?

цитирай
2. peperutka - ще ви призная..нещо..грозно и неприятно, което ме мъчи..
03.07.2019 09:17

забялязвам, отколе ,тук има БЛОКада на такива като мен
/ жена по полова идентичност..каквото и да означава това..
такива като мен /със свободно и лично мнение , биват осмивани и игнорирани умишлено..
в това ,аз виждам един мн. деградивен и порочен модел в Общуването
/също така и виртуално..
после, защо бих избрала Либералният модел.
именно,поради това, което посочих../по-горе

колега Мерлин68, поне с 3 думи логични..
09:12
можехте да ме отразите,нещо като отговор..или, благодаря?
явно,Толерантността на т.н. Либерализъм,Ви идва премного..
и, не успявате, да се справите.
ще напиша др.пост, защото Темата е важна.
благодаря за което,и весел летен ден..
Юлия
цитирай
3. peperutka - не се крийте зад фасадата..
03.07.2019 09:37
на Патриархалният/дегенератски модел..който властва.сигурно от 100 000 години..
лично на мен, НИКОЙ не ми пречи..да бъда такава..каквато съм..
нито, може да промени живота, целите и моите Избори.
впрочем, Темата е мн хубава, и много дълга..и дълбокаа,и сложнаа.
и, не е за презрели тикви от семьоноффци..
......
ще я оставя за довечера..
айде, мерлинко, стига си тракал...витиевати полемики и куци постулати..
хОди на пляжа, или..в Планината...що дремеш тук по 25ч?
ето това..ме озадачава все повече..
до после...
цитирай
4. getmans1 - забялязвам, отколе, тук има Б...
03.07.2019 09:55
peperutka написа:

забялязвам, отколе ,тук има БЛОКада на такива като мен
/ жена по полова идентичност..каквото и да означава това..
такива като мен /със свободно и лично мнение , биват осмивани и игнорирани умишлено..
в това ,аз виждам един мн. деградивен и порочен модел в Общуването
/също така и виртуално..
после, защо бих избрала Либералният модел.
именно,поради това, което посочих../по-горе

колега Мерлин68, поне с 3 думи логични..
09:12
можехте да ме отразите,нещо като отговор..или, благодаря?
явно,Толерантността на т.н. Либерализъм,Ви идва премного..
и, не успявате, да се справите.
ще напиша др.пост, защото Темата е важна.
благодаря за което,и весел летен ден..
Юлия


... „... И каква стана тя сега ... Юлия по-голям пич от АНОНИМНИЯ пичко
Поздравления ЮЛКЕ ...
цитирай„

А, защо намесвам АНОНИМЕН ли ... много просто ... накрая със сигурност той ще го отнесе и МЕРЛИН68, Света вода ненапита и булка не щипана ... такива анонимни такава съдба имат, да го отнасят ... за туй създадени, да го отнасят кат „бръмбар сламка„ ... а може би и със скрит сексуален смисъл.
цитирай
5. morskipesni - Що не се гръмнеш, трътло?
03.07.2019 11:55
Ама не в мозъка, че такъв нямаш и ефектът няма да се получи.
цитирай
6. milady - дрто деде изкукало с ...морските пръдни...
03.07.2019 13:37
morskipesni написа:
Ама не в мозъка, че такъв нямаш и ефектът няма да се получи.


що не си гледаш..немското парти,идиот анонимен..
хайде при баба та..
цитирай
7. peperutka - тоз Плювалник,В Станков,ли е..
03.07.2019 13:46
morskipesni написа:
Ама не в мозъка, че такъв нямаш и ефектът няма да се получи.


бассси...и деБила, наистина..не спираш...
да среш и анонимно..и от Фейсо те гръмнаха..зОпри се бее!
аман от луди пУтети, без 2 лева, и недоклецани..
да не съм те мернала..покрай мен...
цитирай
8. peperutka - леваци..с десни..Номера@ или, Бесните в Ефира- нов Сезон 2019
03.07.2019 14:28
!!!
€кономо, ако ти си пишеш 6,в блога, шот те друсат на 100%,
както и Черният Глашатай-Домакина, и още 2 3 ма "модерни леваци", с десни упражнения..какво , да ти кажа накратко..
байно, Тънката Разлика ..м-у мен и теб..
Гетю и Пърдялото, е ,че..
НИЕ сме Единаци , вие сте ...глутница..
жалка пасмина...в жабешки хор..
и, мн държите да ви гледаме цял Свят бай Ганьовският сеир..
плЮнки...
Постинг: Европейски разлики
Автор на постинга: blackpredator
цитирай
9. pompadurtoti55 - Ама теб никой не те помпи както мен. ...
04.07.2019 06:14
Ама теб никой не те помпи както мен.
Нещастница.
Точно Блеки ме надува, защото знае, че ми харесва.
цитирай
10. pompadurtoti55 - Защо са гръмнали моя кумир Валерий ...
04.07.2019 06:15
Защо са гръмнали моя кумир Валерий Станков от Фейса?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528565
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031