Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2018 17:33 - Шаран с кисело зеле, праз и гъби
Автор: thestone Категория: Рецепти   
Прочетен: 2329 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Никулден е! Честито на всички именници, живи и здрави и много берекет.

Ето една интересна рецепта за шаран:
шаран - 1 кг.
1/2 ч.ч. брашно
100 мл. олио за пържене
200 грама заквасена сметана
2 с.л. за зелето
2 стръка ситно нарязан праз
1 сушена червена чушка, ситно нарязана
250 грама печурки, нарязани на филийки
1 ч.ч. орехи, едро нарязани и леко запечени
1 кг кисело зеле, нарязано на ситно
пипер и сол на вкус, малко джоджен

Шаранът се нарязва на парчета, шайби. Овалват се в брашно и се пържат в загрято олио. След като са готови се оставят да се отцеди мазнината. Сметаната се разбирква с подправките и намазваме всяко парче от двете страни.
Загрява се олиото за зелето и в него се слага първо праза, разбърква се 3-4 минути и се добавят гъбите, след изпаряване на отделената течност се добавят орехите и чушката. Слага се зелето, разбърква се и се оставя да се задуши под капак, около 15 минути. Зелето се сипва в тавичка, а отгоре се нарежда рибата, така запичаме във фурна на 200 градуса за около 25 минути.

Добър апетит и наздраве!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Чудесна Никулденска рецепта. Аз ...
06.12.2018 18:28
Чудесна Никулденска рецепта.
Аз бих спестил брашното - глутени и т.н. Вместо олио - мас, без сметана, ако не натурална и т.н.
:)))
цитирай
2. thestone - до nedovolen
07.12.2018 12:13
Благодаря!
Веднага се съгласявам с вас! Наистина пърженето с мас е много по-здравословно и вкусно, натурална сметана - еххх, чудно. Е брашното може царевично, на мен ми е по-вкусно.
цитирай
3. анонимен - И аз благодаря. Царевицата и изобщо ...
07.12.2018 14:44
И аз благодаря. Царевицата и изобщо зърното се разболява още на нивата, от химията. А в магазина се спарва и плесенясва хляба допълнително от опаковката. Шарана пък в язовира от храната и ”ареста”. Дълги теми.
Най-общо - хората масово са болни. Гледай /не лично/, какво изхвърлят и яж това. Изхвърлят си здравето.
Яж расло на корен и кокал /джолан, карантийка, ушички, крачета...25%/ от менюто, не в магазинската защитна среда.
Да пиша ли още.
Стига за днес.
:)))
цитирай
4. thestone - до анонимен
07.12.2018 16:04
Вярно е, че хората масово боледуват и е вярно, че една от основните причини е храната. Старая се да консумираме предимно гледани на село плодове, зеленчуци и месо, но не винаги е възможно.
Аз лично се опитвам да си гледам домати, краставици, но е много трудно - падне дъжд и ако не си ръсил, всичко заминава, а аз не искам да ръся. А ти пиши и днес, и утре, има кой да чете.

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thestone
Категория: Бизнес
Прочетен: 237511
Постинги: 133
Коментари: 75
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031