Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 17:52 - Мисли за бащата
Автор: thestone Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1616 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ролята на бащите при отглеждането и възпитанието на децата е голяма и е много жалко, че част от мъжете никога не си дават сметка за това. Ето няколко цитата за бащите:

1. Това, което казва бащата на децата си, няма да бъде чуто от света, но ще бъде чуто от идните поколения. - Жан Пол

2. Животът не идва с книга с инструкции, ето затова имаме бащи. - Хорас Джаксън Браун

3. Баща ми често играеше с мен и брат ми на двора. Майка ми казваше: " Ще изпотъпчете тревата.", баща ми отговаряше: "Ние не отглеждаме трева, ние отглеждаме момчета.". - Хармън Кайлбрю

4. Той не ми каза как да живея, той живя и ме остави да го гледам как го прави. - Кларън Келанд

5. Истински благословен е човекът, който чува нежни гласове, които го наричат татко. - Лидия Чайлд

6. Бащата е този, който учи детето как да намери пътя към света. - Ерих Фром

7. Най-добрата проява на бащина любов към децата е любовта към майка им. - Януш Вишневски

8. Всеки баща трябва да научи детето си на следното: "Ако не искаш да потъваш, научи се да плуваш." - Джанет Уолс

9. Не можете да отгледате герои, а синове. И ако ги третирате като синове, те ще се превърнат в герои, даже и това да е само във вашите очи. - Уолтър Шира

10. Никога не подривай собствения си син. Идеята за провал никога не би му хрумнала иначе. - Джордж Бърнард Шоу



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thestone
Категория: Бизнес
Прочетен: 239059
Постинги: 133
Коментари: 75
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930