Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2017 13:47 - Човек не може да управлява законите на мирозданието
Автор: thestone Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 771 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е първата и основна тайна на благоденствието и именно нея хората я пропускат. Те смятат благоденствието за начин за получаване на материални блага и не си правят труда да се настроят към атмосфера на успех, да почувстват онази реална енергия от която е изтъкано благополучието. Всичко в света е основано на принципа на равностоен обмен на вещи, явления, ценности. Везните, с които се измерват са в неустойчиво равновесие - всичко, което отдавате ви се връща многократно умножено. Ако сеете семената на доброто, реколтата ще ви ги върне стократно.
Това винаги си остава вярно - независимо дали става дума за парите, които жертвате за благородна кауза, любовта, която дарявате или доброто, което творите. И колкото и да се опитвате, не е възможно да регулирате законите на мирозданието. Така, че излезте навън от дома си и направете нещо добро, просто така. Посейте семето на доброто в този, който се нуждае, бъдете особено добри конкретно към някого. Без съмнение ви очаква още по-голямо благоденствие!.
Ранди Гейдж



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - В блога си имам поместени хиляди кръстове,
02.03.2017 14:01
този не съм го срещал. Бихте ли ма казали къде се намира той, за до го снимам и аз и са го поместя в блога си? А може и други да отидат да го видят.
Коста
цитирай
2. thestone - този не съм го срещал. Бихте ли ма ...
02.03.2017 15:12
planinitenabulgaria написа:
този не съм го срещал. Бихте ли ма казали къде се намира той, за до го снимам и аз и са го поместя в блога си? А може и други да отидат да го видят.
Коста

Здравейте, в интерес на истината не съм го снимал аз и за съжаление не знам къде се намира. Богомилски кръст е, а те не са много възприемани от църквата.
НАМЕРИХ ГО - с. Гърло
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thestone
Категория: Бизнес
Прочетен: 238423
Постинги: 133
Коментари: 75
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930